2011. január 6., csütörtök

Buék

Kicsit megkésve ugyan, de boldog újévet kívánok!!
Csodálkozva tapasztalom, hogy milyen jók tudnak lenni az otthoni, józan szilveszterek. Ha ezt régen tudtam volna...:)
Kicsit halogattam az írást, mert az alkalom és a dátum kapcsán illik ilyenkor némi évértékelést és visszatekintést eszközölni, amihez annyira kettős emlékek fűződnek, hogy a rosszabbak javára inkább lemondtam róla. De hát az élet nem állhat meg, ahogy az írás sem, úgyhogy essünk túl rajta.
Először az első akadály, az első undok kérdés, ami az elmúlt hetekben nekem szegeződött, hogy végig csinálnám-e még egyszer a 2010-es évet?háááát, persze. A háááát az első 4 hónapos terhességi mega rosszullétnek, a terhességi cukros diétának, a költözésnek, a lakásfelújításnak, és a kórházas élményeknek szólt. Még pár áááá-val ki kell egészítenem, mert hosszabb lett a lista mint gondoltam, pedig ezek csak elnagyoltan. A persze meg persze, hogy Pannácskámnak szól!!!Ide meg annyi felkiáltójel, ahány tüske a másik oldalon volt. Dehogyis sokkal sokkal több!Szóval Pannácskáért bármit bármikor bármennyiszer!De csendben remélem, hogy nyugisabb lesz az idei év. Nem mintha bármit mernék is már remélni, mert ahogy visszaemlékszem 2 dolgot remélten mostanában nagyon, hogy Pannácska egészséges legyen, és hogy az esküvőnkön jó idő legyen a kerti lagzihoz. Na azt nem felejtem el, hogy azt a szombati időjárást az "évszázad viharának" nevezték. Ennyit erről. Jöhet a vonat a fejem felett, eshetnek csillagok a fejemre is, már nem kívánok, simán elfújom a tortán a gyertyákat is. Biztos túlterheltem a rendszert, a sok kívánságommal és kicsaptam a biztit. Pedig kívánni gyerek dolog, meg van a varázsa, szerettem. Leszoktam.
Újévi fogadalom nincs. Nem is volt. Lista van az elvégzendő feladatokról, jó hosszú, de ehhez nem kell új év, csak akarat, meg legfőképpen idő. Ami mostanában nincs, vagyis ezekre nincs, Pannára mindig van.
Na azt hiszem túlteljesítettem a tavalyi évben való turkálást, vagy ha nem, akkor is ennyi tellett. Nézzük miből élünk most!Már nem is fintorgok:)
Panna beindult!Mint a gőzmozdony. Egy hét alatt annyit fejlődött, hogy mi sem győzünk csodájára járni, hát még a látogató közönség. Forog minden irányba, főleg hátról hasra, de azt jobbra, balra, ha kell, ha nem, mindig. Kis felfedező lett, önállósítja magát. Oda forog ahova akar (vagyis ahova a játékot teszem, de még ezt ne mondjátok meg neki), odafordul, megkaparint, levadász, letép, szájbatöm, dumál, rúg. Mindenre kíváncsi, most már a részleteket is felfedezi és figyeli. Néha viszont kiereszti a hangját, ha valami nem tetszik, nem fogja vissza magát, vagy csak panaszosan dumál, vagy dumál. Egyszóval zajos tücsök lett. Ma a dévény tornán annyira elámultak a fejlődésétől, hogy hamarosan 3-4 hét szünetet javasoltak. A gyógytornászunk is kapott kicsit a múltkori Panni nénis vitánkból, még az ő fejével is elbeszélgetett, nagyon felzaklatta, hogy nem vagyok hajlandó kockáztatni a gyerekem egészségét. Igazán sajnálom. De Panna zakatol továbbra is, aminél nincs jobb hír az újévben!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése