2010. december 20., hétfő

Panni néni

Dévény Panni néninél sikerült ma elrúgnom a pöttyöst. Lebuktattam magam. Csak akkor követek el ekkora baklövést, ha nem is tudok róla, hogy most evvel lebuktam. Szóba elegyedtünk, mert úgy tűnt neki, hogy Pannácska kevésbé használja a jobb kezét. Szerintem csak a pillanat műve volt, mert amúgy úgy néz ki jobb kezes lesz, annyira "nem használja", de ahogy ő mondta, tűt a szénakazalban esete egy ilyen pici babánál bármit megállapítani pontosan a mozgásfejlődésével kapcsolatban. Mondjuk ezután érdekelne mi alapján kezelik, azon kívül, hogy 'rizikó babának' hívják, de csak megjegyeztem, hogy a kivizsgáláson is megemlítették, hogy látnak némi jobb oldali érintettséget, szóval még az is meglehet, hogy tényleg. Persze megkérdezte hol, és ahogy kiejtettem a Margit kórház nevét, Panni néniből visszaváltozott Dévény Annára, és borzasztó mód leteremtett. Állítólag megmondta, hogy vagy ez vagy az a torna, mert együtt nem megy, rontják a hatásmechanizmust. És a másik természetesen egy káros agyrém, ami még árt is. Persze ez a nagyon röviden összefoglalt verzió...Panna csak pillázott, pedig most az egyszer örültem volna, ha kicsit nyekereg, és gyorsan odébbállhatunk, persze édesen bűvölte a környezetét. Így én sem tudtam szó nélkül hagyni, megjegyeztem, hogy mi se itt se ott nem titkoljuk egy percig sem a baba kezelési módjait, és bocsássa meg, ha az 1 hónapos babát a történtek ellenére nem merjük és mertük csak rájuk bízni, ha ő megmondta ha nem, ha elég lenne ha nem. Mi sem jó kedvünkből éltük át azt amit, és most csak a tornák gyötrelmeire gondolok. Nagyon dicséretes, hogy 75 évesen még mindig görnyed a babák felett és kúszik velük a szőnyegen, hogy segítsen. Bár mindenki így harcolnia azért amiben hisz amiért küzd. Ez így rendben is van, ő a módszeréért, és hogy minél többet segíthessen, mi pedig Pannáért és az egészségéért. Már csak a hidat kell kicsit "csinosítani" közöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése