2011. február 14., hétfő

Bohócmama

Na jó, nem tudom mi durvább a sáskánál??Talán Panna!:)Kipróbáltam mennyit enne a drága, nehogy éheztessem, mert hozzátáplálva is percre pontosan megéhezik 3 óránként. Hát főzelékből 160, vagy akár 200 ml, plusz 120ml inni!!!gyümölcsből minimum 200 ml!!plusz 120 ml inni!!Nem semmi, vagy csak nekem fura, hogy zabagép lett??Biztos nem sok, mert nem indult óriási növekedésnek a súlya. Így a menüt is gyorsabban színesítem, bekerült időközben a szilva és a banán, holnaptól jön a cékla. A körte-szilva szerintem rekord gyorsasággal fogyott el. Mostanában egyre sűrűbben korábban lesz ,,étkes", ahogy a kórházban említették, ilyenkor üvöltésbe csap át, és ahogy kiveszem a szájából a kanalat, jön a hiszti, ami egy etetés alkalmából azért tetemes idő. Na erre fejlesztettem ki, hogy rárakom a fejemre a játékkockáját, ezen teljesen elámul, valljuk be, nem csoda -amúgy én is, de ha vészhelyzet van, akkor bármi- és elkanalazgat békében. Na ma már nem lepődött meg az anyja fura ötletein, így a számba került a zsiráf is, azért ez még megint meglepte, persze a kocka is fent volt:) Aztán gondba kerültem, mert nem tudtam lehűteni az ebédet, nem várta meg, fújnom kellett a kanálravalót, úgyhogy zsiráf ki, és szünetben fütyülés. Hogy mi lesz holnap?:) Reggel megcsinálok minden kaját, nem lesz teljesen friss így napközben, de ez ennyit megér, azt hiszem egyetértetek!A melegítést meg már jó időben elkezdem, mert az evés nem játék, anya meg nem bohóc. Még!Vagy már...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése